reklama

STARA PANI NEMOZE DOVOLIT KUPIT LIEKY???

...koľko tie lieky budú stáť. 12.60 - znela odpoveď. Koľko? 2.60? Spýtala sa nahluchla babka. Nie, teta, nie 2.60, ale 12.60...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Toto píše sám život... Autor: Mirka Abelova: "Bola som v lekárni po lieky kamarátovi. Predo mnou v rade stala starká, s receptom a kartičkou poistenca v ruke. Tenkým hláskom sa spýtala lekárničky, koľko tie lieky budú stáť. 12.60 - znela odpoveď. Koľko? 2.60? Spýtala sa nahluchla babka. Nie, teta, nie 2.60, ale 12.60. Starká zostala stáť, sklonila hlavu. V ruke ten recept a kartička poistenca. Tak čo, chcete tie lieky? - spýtala sa nevrlo lekárnička. Stará pani sa len potichu otočila, povedala ďakujem a pomaly vyšla von. Zaplatila som svoje lieky a keď som vychádzala pred lekáreň, našla som ju sedieť na stoličkách, čo tam sú a plakať. Potichu, poriadne sa zadusajuc. -Pani, čo sa deje, potrebujete pomôcť? - pýtam sa. Nie, ďakujem, len som si prišla vybrať lieky a nemôžem si ich dovoliť. Plač. Áno. Som hlúpa a možno debilná, že sama s R. pomaly nemám čo žrať. Ale tých 12 eur, ktoré som s ňou pri okienku za lieky zaplatila, boli dobre využité. Pani sa rozplakala opäť, tentoraz ale asi z vďaky. Pýtala si odo mňa adresu, že ona si niekde požičia a tie peniaze mi pošle. Odmietla som. A MOJA OTAZKA AJ DOVOD, PRECO TOTO VLASTNE TU PISEM JE: AKO MOZE TENTO NAS SOCIALNY STAT, STAT, PRE KTORY STARI LUDIA PRACOVALI X ROKOV, AKO MOHLI VSETKY TIETO VLADY, KTORE TU OD SOCIALIZMU BOLI, AKO MOZE DOPUSTIT, ZE SI STARA PANI NEMOZE DOVOLIT KUPIT LIEKY??? KTO MI TOTO VYSVETLI? KDE SU VSETKY NASE PENIAZE, KTORE SA TU ROZDRBAVAJU HOROM-DOLOM???? DOKEDY ESTE TOTO VSETKO, CO SA V TOMTO STATE DIALO, DEJE A BUDE DIAT, BUDEME MY OBCANIA TOLEROVAT???" Priatelia čo dodať... Podporte zdieľaním, nech to vidia aj naši politici, ktorí používajú facebook vo veľkom na to, aby sa chválili s tým, čo "spravili". Je to na zamyslenie. (admin) - to napisal Vilo Rozboril v Facebook dnes 26.02.2013 - Aj mne to mi stane že nemožem si dovolit kupit liek kedy slovensko mi nezamestnava ako Lekto španielčini podla novej zakon...!

Jorge Porubský

Jorge Porubský

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jorge Porubský sa narodil v rodine slovenských emigrantov v Buenos Aires, študoval katolícku teológiu v Seminári Svätého Jozefa, ktorý ukončil ako vysvätený diakon a magister filozofie, psychológie, psychopedagogiky a teológie. V štúdiu pokračoval na Argentínskej podnikovej univerzite – odbor administrácia firmy, a na Complutensis University v španielskom Madride vyštudoval medzinárodné vzťahy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu